ISO 10668:2010
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١٣ أغسطس ٢٠١٠
Brand valuation — Requirements for monetary brand valuation
ملفات الوثيقة ISO 10668:2010
الإنجليزية
11 صفحات
الإصدار الحالي
30.46 BHD
مجال الوثيقة ISO 10668:2010
ISO 10668:2010 specifies requirements for procedures and methods of monetary brand value measurement.
ISO 10668:2010 specifies a framework for brand valuation, including objectives, bases of valuation, approaches to valuation, methods of valuation and sourcing of quality data and assumptions. It also specifies methods for reporting the results of such valuation.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 13909-8:2025
مواصفة قياسية دولية
Coal and coke — Mechanical sampling — Part 8: Methods of testing for bias

ISO/IEC 16466:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — 3D printing and scanning — Assessment methods of 3D scanned data use in 3D printing


ISO 18960:2025
مواصفة قياسية دولية
Security controls and implementation for third party payment service providers — Guidance and requirements

ISO 5684:2025
مواصفة قياسية دولية
Adhesives — Floor covering adhesives and products for flooring installation — Assessment and classification of low volatile organic compound (VOC) products
